F.A.Q.

Veelgestelde vragen

Algemeen

Vragen over de werking van onze webshop

Levering

Vragen over de levering van jouw bestelling

Betaling

Vragen over de verschillende betaalmethoden

Producten

Vragen over onze producten

Kortingen

Vragen over kortingen en acties

Algemeen

Klik op onderstaande link voor het document (PDF) met uitleg van A tot Z over registreren, aanmelden, bestellen, overzicht winkelmandje, kortingscode en betaling.

Uitleg webshop

Klik op onderstaande link om een filmpje met uitgebreide uitleg over het gebruik van de webshop te bekijken.

Filmpje uitleg webshop

Levering

Levering via Bpost

U kan thuis laten leveren of in één van de 2300 postkantoren, postpunten of kariboo!-spots van Bpost. Ook de 24u/24u automaten worden steeds populairder. 

Vanaf een bestelling van 50 EUR is de levering in één van de 2300 postkantoren, postpunten, kariboo!-spots en 24u/24u automaten van Bpost GRATIS.
Vanaf een bestelling van 50 EUR kost levering thuis of op kantoor 5 EUR.
Voor een bestelling minder dan 50 EUR kost de levering in één van de 2300 postkantoren, postpunten, kariboo!-spots en 24u/24u automaten van Bpost 5 EUR.
Voor een bestelling minder dan 50 EUR kost levering thuis of op kantoor 10 EUR.


Afhaling in Lennik
Afhalen is mogelijk maandag tot vrijdag van 10u tot 18u
Afhaalpunt ProWell
Assesteenweg 118
1750 Lennik
België
+32 (0)2 581 09 54

De levering wordt verzorgd door Bpost en je ontvangt jouw pakketje binnen 1 à 2 werkdagen. Op feestdagen zijn er geen leveringen.

België:

  • Bestelling voor 12u op een werkdag: jouw pakketje vertrekt bij ons dezelfde dag en wordt in principe de dag nadien geleverd (Levering D+1).

  • Bestelling na 12u op een werkdag: we proberen jouw pakketje de dag zelf nog te versturen, maar bij drukke dagen kan het gebeuren dat het pas de dag nadien vertrekt (Levering D+2).

Nederland:

  • Bestelling voor 12u op een werkdag: jouw pakketje vertrekt bij ons dezelfde dag en wordt in principe 2 dagen nadien geleverd (Levering D+2).

  • Bestelling na 12u op een werkdag: we proberen jouw pakketje de dag zelf nog te versturen, maar bij drukke dagen kan het gebeuren dat het pas de dag nadien vertrekt (Levering D+3).

Je hoeft niet aanwezig te zijn voor ontvangst, indien je een profiel hebt bij Bpost waar je alternatieven hebt ingegeven.

Ben je overdag niet thuis?
Via een levering in een Bpost afhaalpunt of 24u/24u automaat kan je jouw pakket afhalen wanneer het past. Vele afhaalpunten zijn later open.
Check even op www.bpost.be .

Ook afhalen in ons afhaalpunt te Lennik is elke werkdag mogelijk tussen 10u en 18u.

Bij bestelling ontvang je een bevestigingsmail.

Wanneer jouw pakketje effectief bij ons vertrekt sturen wij je nieuwe mail met de barcode van het Bpost label. Via de link kan je jouw pakketje volgen van het sorteercentrum tot het gevraagde leveringsadres.

Indien je geen info vindt, dan betekent dit dat jouw pakketje nog niet gescand is in het sorteercentrum. Check dan later eens opnieuw.

Je kan na ontvangst van je bestelling binnen 14 kalenderdagen je producten naar ons terugzenden.

Hoe je dit doet, leggen we je graag uit:

  1. Download hier het retourformulier.

  2. Vul het retourformulier in en verstuur je pakje richting het volgende adres:
    Afhaalpunt ProWell
    Assesteenweg 118
    1750 Lennik
    België
  3. De verzendkosten gepaard met je retour zijn voor jouw rekening.

  4. Wij doen het nodige en houden je op de hoogte van de status van je retour. Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product ongebruikt en volledig zijn en dient de originele verpakking nog intact te zijn. Items die beschadigd zijn en bijgevolg niet meer verkocht kunnen worden kunnen niet geretourneerd worden. Alle teruggestuurde items worden geïnspecteerd bij binnenkomst.

Betaling

Alle betalingen gaan via het beveiligd platform Ingenico.

Betalen kan met Bancontact/Mister cash, met een kredietkaart (Visa of MasterCard) of met iDeal.

TIP: Met de Bancontact-app (of de app van je eigen bank) heb je geen kaartlezer meer nodig, enkel bij de initialisatie van de app, super handig!

Ingenico garandeert een 100% veilige online betaling.

Dankzij de beveiligde SSL-verbinding van onze partner Ingenico, loop je geen enkel risico. Ingenico is tevens het meest gebruikte betaalsysteem in België. Op de Ingenico betaalpagina vul je de betaalgegevens in (het kaartnummer, de vervaldatum, etc.), waarna je betaling automatisch verwerkt wordt.

Je betaal- of kredietkaartgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de betaling, en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

Producten    

Je vult een shaker met water (hoeveelheid ml staat steeds op de verpakking, kan verschillen per smaak) en voegt er het zakje aan toe.

Goed schudden en voor het beste resultaat liefst een uurtje laten rusten in de frigo.

Smakelijk!

Sommige producten moeten/mogen opgewarmd of zelfs gebakken worden. Raadpleeg de algemene bereidingslijst of de gebruiksaanwijzing op elke verpakking of onder 'Downloads' (bovenaan in de blauwe balk).

Voor hulp bij bereidingen of varianten kan u ook bellen naar de klantendienst van ProWell: +32 (0)2 581 09 54.

U wilt een product bestellen, maar u vindt deze niet tussen de producten, en ook niet via de zoekfunctie?

Mogelijk zoekt u dan een product voor Fase 1 proteïnedieet, hetgeen enkel verkrijgbaar is op doktersvoorschrift. Hiervoor heeft u dus een inlogcode nodig (via uw voorschrijvende arts).

Heeft u deze code? Registreer u (bij eerste keer) of meld u aan op onze webshop en ga dan naar de pagina 'Fase 1 proteinedieet'. Voer hier de inlogcode in, u zal vervolgens alle producten zien.

Via de zoekfunctie zal u nu ook alle producten terugvinden.

Kortingen    

WANNEER KRIJG JE EEN WAARDEBON?

Per aankoopschijf van 25 euro, op al onze producten BEHALVE op de ProWell maaltijdzakjes (Fase 1) en de Bariatricbox.


HEB JE 12 WAARDEBONNEN GESPAARD?

Proficiat, je hebt nu recht op 25 euro korting bij jouw volgende bestelling.


WAT MOET JE DOEN?

STAP 1 : Stuur je bonnen naar: ProWell - Assesteenweg 118 - 1750 Lennik.

LET OP! Vergeet je naam en mailadres niet te vermelden! (Een bestelling toevoegen mag maar hoeft niet persé)

STAP 2 : Na ontvangst sturen wij je een bevestigingsmail met een unieke kortingscode. Deze code blijft onbeperkt geldig.

STAP 3 : Producten nodig? Plaats je bestelling met vermelding van de ontvangen kortingscode.

OPGELET! Enkel wanneer je bonnen reeds ontvangen werden, kunnen wij de korting toekennen.

- Via telefoon, fax of e-mail: vermeld de code aan telefoon of op je bestelbon. Eens de factuur is gemaakt is het niet meer mogelijk de code te verrekenen. Natuurlijk kan u ze dan WEL bij uw eerstvolgende bestelling gebruiken, want de code is onbeperkt geldig.

- Via onze webshop: vul de kortingscode in in het daartoe voorziene veld in het winkelmandje op het einde van de bestelling. 

TIP ! Stuur je bonnen op van zodra je er 12 hebt verzameld, ook als je nog niet onmiddellijk een bestelling wilt plaatsen. De kortingscode die je ontvangt blijft toch onbeperkt geldig, zo moet je niet wachten bij je volgende bestelling tot wij de bonnen hebben ontvangen.

 Ik heb een code voor 10 euro korting ontvangen, wat moet ik doen? 

Indien u een kortingscode heeft ontvangen, moet u de volgende stappen ondernemen :

  1. Registreer u op onze webshop via de knop 'Registreer', vul de gevraagde gegevens in. Was u reeds geregistreerd, meld u dan aan via de knop 'Aanmelden'.

  2. Doe uw bestelling en ga naar het winkelmandje om af te rekenen. Daar ziet u een veld om uw kortingscode in te geven. Zodra u deze ingeeft, ziet u de korting  verrekend in uw winkelmandje.

  3. Ga verder naar betaling om uw bestelling te finaliseren.

Deze korting is een éénmalig welkomstgeschenk. Het systeem onthoudt dat u 10 EUR korting ontvangen heeft, u kunt deze actie dus slechts éénmaal uitvoeren.