Veelgestelde vragen

Levering via Bpost

U kan thuis laten leveren of in één van de 2300 postkantoren, postpunten of kariboo!-spots van Bpost. Ook de 24u/24u automaten worden steeds populairder. 

Vanaf een bestelling van 60 EUR is de levering in één van de 2300 postkantoren, postpunten, kariboo!-spots en 24u/24u automaten van Bpost GRATIS.

Vanaf een bestelling van 60 EUR kost levering thuis of op kantoor 5 €

Voor een bestelling minder dan 60 EUR kost de levering in één van de 2300 postkantoren, postpunten, kariboo!-spots en 24u/24u automaten van Bpost 5 €

Voor een bestelling minder dan 60 EURkost levering thuis of op kantoor 10 €

 

Afhaling in Lennik

Afhalen is mogelijk maandag tot vrijdag van 10u tot 18u

Afhaalpunt Pro Well - Pro Balance
Assesteenweg 118
1750 lennik

02 581 09 54

 

 

 
 

De levering wordt verzorgd door Bpost en je ontvangt jouw pakketje binnen 1 à 2 werkdagen. Op feestdagen zijn er geen leveringen.

Bestelling voor 12u op een werkdag: jouw pakketje vertrekt bij ons dezelfde dag en wordt in principe de dag nadien geleverd. (Levering D+1)

Bestelling na 12u op een werkdag: we proberen jouw pakketje de dag zelf nog te versturen, maar bij drukke dagen kan het gebeuren dat het pas de dag nadien vertrekt. (Levering D+2)

Je hoeft niet aanwezig te zijn voor ontvangst, indien je een profiel hebt bij Bpost waar je alternatieven hebt ingegeven.

Ben je overdag niet thuis? Via een levering in een Bpost afhaalpunt of 24u/24u automaat kan je jouw pakket afhalen wanneer het past. Vele afhaalpunten zijn later open. Check even op www.bpost.be.

Ook afhalen in ons afhaalpunt te Lennik is elke werkdag mogelijk tussen 10u en 18u.

 

Bestelling vanaf 60 €

Jouw verzending is volledig GRATIS bij levering in een afhaalpunt of 24u/24u automaat.

Levering thuis of op een ander adres kost €5,-.

Bestelling minder dan 60 €

Je betaalt €5,- voor de verzending naar een afhaalpunt of 24u/24u automaat.

Levering thuis of op een ander adres kost €10,-.

 

Bij bestelling ontvang je een bevestigingsmail.

Wanneer jouw pakketje effectief bij ons vertrekt sturen wij je nieuwe mail met de barcode van het Bpost label. Via de link kan je jouw pakketje volgen van het sorteercentrum tot het gevraagde leveringsadres.

Indien je geen info vindt, dan betekent dit dat jouw pakketje nog niet gescand is in het sorteercentrum. Check dan later eens opnieuw.

 

Webshop powered by Marcando